Sider

lørdag den 7. december 2013

Ønsker til babyværelset # 2

Her til aften har jeg siddet og luret på flere ønsker til babyværelset. Jeg har allerede købt den fine skypude på Etsy og uroen med luftballoner, og min mor har været så sød at forære Johan den farverige lyskæde fra Happy Lights. Jeg er sikker på, at han nok skal blive betaget af alle de forskellige lysende farver. Som I nok kan fornemme bevæger jeg mig lidt i et himmeltema mikset med lidt fra dyreverdenen. En del af tingene er lidt pebrede, men man har vel lov at drømme. Særligt oven på en vagt på arbejdet på en lørdag.

Plakat "The Elephant Spray" fra Missemai / Krog "Moln" fra Åhléns / Lyskæde "Niassam" fra Happy Lights / Metalkurv i mint fra ferm LIVING / Uro med luftballoner fra Schylling / Luftballon i blå fra Authentic Models / Skypyde fra Piggyhatespanda (Etsy) / Pude "Favourite Place" i grå fra Luckyboysunday / Tapet "Harlequin" i mint fra ferm LIVING




------------------------------------------------------------------------
I morgen skal jeg med mine forældre på en juleshoppingtur til Malmø. Ih, hvor jeg glæder mig. Imens passer min dejlige kæreste vores to hunde og pakker lidt mere af lejligheden sammen. Næste weekend flytter vi endelig ud i vores hus i Dragør. Julen skal nok få ben at gå på med alt det der skal ordnes inden vi er klar til Johans ankomst.

Hav en skøn lørdag aften og søndag!


Ingen kommentarer: